Post by goldmaresjiala on Feb 28, 2022 13:41:05 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dictators : No Peace ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dictators : No Peace IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkodgenerator pengar ▞▞▞
▞▞▞ Dictators : No Peace 2022 version ▞▞▞
När det gäller dess strategifördjupning är den väldigt låg. Sättet att vinna är riktigt, riktigt enkelt och monotont - ha bara högre siffror än din fiende och det är allt. Även en fördel på 0,1 räcker för att få dig att vinna. För att inte tala om att AI:n inte är dynamisk och verkar ha en enkel kod. Det finns liten eller ingen känsla av "kvalitet", bara "kvantitet". Därför är det här spelet en bra tidsdödare, men spelet är egentligen för enkelt, överflödigt och lätt att det blir tråkigt när du har avslutat spelet.
God game De Jag tycker om de
Inget dåligt spel att slösa tid på. Den saknar en tomgångsmotor så pengar tjänas bara medan du spelar och även då går framstegen riktigt långsamt. Jag äger 4 territorier och jag gör 9 guld per sekund, vilket gör spelet väldigt långsamt. Handelsmekanikern är bara värd att följa när du får meddelanden om anständiga erbjudanden, som är mycket sällsynta.
Såg lovande ut men efter 10 minuter blev det rejält repetitivt. Du erövrar ett land. Du väntar och bygger upp din armé igen. Upprepa sedan.
Spelet är inte så illa men efter en tid börjar det bli tråkigt...Men jag hittade också några defekter i spelet. 1: När du attackerar ett land och koloniseringen misslyckades blir det landet (som du attackerade) inte svagare. 2: Det går för långsamt att tjäna pengar, även om du koloniserar alla svaga länder, kommer det fortfarande att ta 2 eller 3 timmar att avsluta spelet. Jag säger inte att det här spelet är dåligt men det är trots allt inte så roligt spel. Även utvecklarna har några grammatiska misstag.
Mycket roligt
Det är bra, men det är nästan omöjligt att ha ett land som Storbritannien i mer än en dag på grund av hur starka rebellerna är. det tog mig 2 veckor att göra det och direkt efter att jag gjorde det fanns det en enorm rebell som jag inte hade råd att besegra. gör rebellen mindre överväldigad än femstjärnig.
Det här spelet var roligt i början men till slut blev det bara svårt för när jag erövrar platser med stora arméer ansträngde jag mig massor och en sekund senare säger det att jag måste uppgradera min lokala militär till 30-60 så där rebeller gå inte över min militär och naturligtvis kan jag inte eftersom det kostar nästan 3000 mynt. Så det är bara riktigt irriterande.
Detta var ett fantastiskt spel, jag hoppas för utvecklarna att uppdatera och lägga till uppdragslägen eller svårare svårigheter eftersom det inte är någon mening när du är klar. Jag rekommenderar definitivt att en stjärna som saknas är bristen på innehåll
Spelet blir väldigt snabbt tråkigt, grafiken känns som 2008. Inte min kopp te.
Ett så bra spel, så likt det verkliga livet, det är lite läskigt! Det finns lite annonser, lite fördröjning, men det kan bli tråkigt att köpa allt om och om och om och om och om igen!
Bästa spelet någonsin!! En begäran till utvecklarna"" snälla, uppdatera eller skapa en annan version med vissa svårigheter"" Älskar spelets strategi eller algo
5-stjärnigt om flerspelare
Det här spelet kunde inte sluta krascha. Det är ett nytt koncept, men jag kunde inte ta mig förbi laddningsskärmen för att spela det
Bra och roligt spel!
Dictators : No Peace Simulation radl
Spelet var till en början intressant men det blir väldigt repetitivt och tråkigt... det är viktigt att man väntar en lång tid på pengarna tills du har tillräckligt med pengar för att erövra ett annat land, köpa armé, se armé döda och dödas och sedan vänta för evigt på din långsamma inkomst per andra att fylla på så att du kan köpa armén igen. Det finns ingen strategi, bara se till att du har ytterligare en armé, flotta och luft så kommer du alltid att vinna. Räkna med att spela i cirka 10 timmar och tbh dess 10 timmar önskar jag att jag inte slösade.
Spel är designade för att väcka intresse hos folk om något, vilken typ av intresse det här spelet väcker vet jag inte men lika tydligt med namnet är det verkligen inte fredligt. Inte uppskattat 🙏
Det är en cool idé men det kräver mer arbete. Det är inte så kul enligt mig och efter att ha slagit det första gången finns det ingen mening med att göra det igen. Gör det så att alla länder också slåss mot varandra. Skrota också rebellerna och utländska attacker och ersätt dem med verkliga krig.
Mycket grundläggande, lite begränsad i valmöjligheter och repetitiv. Stridssystemet blir snabbt bara att toppa antalet trupper snarare än någon strategi.
Behöver några förbättringar för att ta det här spelet till nästa nivå. För det första är annonsidén genial, att få folk att titta på en annons för att få en kärnvapen, fortsätt med detta. De saker som stör mig är fel, tid och orealism. Som andra har nämnt, bör rebellerna inte börja med fem stjärnor. Arméerna tar alldeles för lång tid att bygga upp och det är bara ett nummerspel, ingen strategi krävs. Inte för realistiskt eller strategibaserat, vi har redan sådana spel, men bara en antydan skulle inte skada. Spelfelet
Ett engagerande spel, kartan är ny, medan tidslinjen är ett sekel sedan. Vissa länder har territoriella fördelar, särskilt större, eller de som är omgivna av andra länder. Bra navigeringsförmåga. Intäkter erhålls genom kolonisering, industriell utveckling och husvagnar. Husvagnssystem behöver förbättras. Enkla spelregler. Måste försöka.
Mycket intressant spel. Jag älskar konceptet med det här spelet och det är roligt, jag hoppas att ni inom en snar framtid gör en 3d-version av det här spelet där vi kan spela som armén i tpp-form. Tack
Dictators : No Peace Simulasi fmkq
Dictators : No Peace Simulacijske igre fec
Mycket bra spel men Singapore 🇸🇬 är alltid vitt när jag har det på skrivbordet eller när jag styr över det är det alltid vitt. (Ps älskar fortfarande ditt spel)
Precis spelet jag letade efter, men det är lite tråkigt när du väl har koloniserat som halva världen eftersom knappt någon vill attackera dig, det är mest rebellerna. Rekommenderar jag det här spelet? Japp, för det är ganska coolt om du gillar World Domination och Countryballs
Jag tycker att det är lite för enkelt
Ett långsamt och jobbigt spel. En enorm brist på A.I för ett taktiskt spel. Varje gång du slåss mot ett land förlorar du 1/5 av trupper och utrustning. Inget är nytt efter att ha attackerat ett land. Även efter att ha fått 50x ränta på kontanter går det fortfarande smärtsamt långsamt att köpa och förse trupper. Du tjänar inte ens pengar utanför spelet. 2/5 inte kul.
Mycket roligt strategispel!
Riktigt svårt att bygga din ekonomi, även när du uppgraderar allt. Det tar cirka 45 minuter att faktiskt göra någonting när du är anständigt långt.
Först och främst skulle jag vilja säga att jag verkligen gillar premissen för detta spel. Jag älskar att du kan stödja rebeller och använda andra länders resurser för att förbättra din BNP. Däremot är jag inte ett fan av fiendens ai, du kan ta fiendens territorier utan några återfall och sedan invadera deras hemland, du kan inte göra allainser och det finns inga krigsförklaringar. Dessutom attackerar ingen ditt hemland även när det finns goda skäl till det. Jag tror bara att det här spelet behöver lite mer arbete.
Spelet är ganska bra, men när jag försöker attackera en utländsk styrka kommer inte min militär att attackera den, men jag måste ringa attacken om jag vill attackera ett annat land.
Allt var kul, spelat det i 2 dagar nästan nonstop, ständigt sparat när jag avslutade spelet och plötsligt kunde jag inte spara längre när jag var i spelet. Appen tvingades stänga sig själv och när jag öppnade den igen var alla framsteg borta. Ärligt talat inte så sugen på att göra om allt igen nu. Men fram till dess var det riktigt roligt och inte ens påträngande annonser! Kommer inte börja om från början, bara för att förlora allt slumpmässigt igen. Avinstallerar.
Kul spel
Bra spel bara ett problem, varför när du förlorar en 5-stjärnig koloni med 1 trupp går det landet tillbaka till 5 stjärnor? Men förutom det är det jättebra
Det är ett roligt spel, men alldeles för lätt. Den har en intressant mekaniker, men om du är uppmärksam på vad du gör och har tålamod är det omöjligt att förlora. Saker jag skulle ändra: - Lägg till motståndarimperier istället för slumpmässiga attacker (behåll rebeller) - Färglägg länder (även outforskade) med slumpmässig färg och lägg till tjockare imperiumgräns - Starta alla länder oberoende och botarna börjar kolonisera - Gör kolonisering tillgänglig endast på grannar (och några sjövägar) - Var ligger Kaliningrad?
INGEN PALASTINA! först trodde jag att jag skulle hitta det någonstans men det är inte ens där, jag tycker att det är så respektlöst för den muslimska demografin eftersom jag är en av dem så jag avinstallerade spelet och gav det en stjärna, jag hoppas att det löser sig snart eftersom det kommer att vara en källa till ett problem för de flesta muslimer.
Jag gillar extremt spel där man har sin egen nation och attackerar andra och försvarar men det finns ett problem. Fiender trycker sig inte tillbaka och allierar sig med varandra. De bara försvarar och attackerar dig sällan. Och attackerna är för svaga för att de lätt kan slås tillbaka. Det skulle vara bättre om det var mycket vanligare och fiender allierade sig med varandra för att ta ner dig. De kan också kolonisera andra nationer och interagera med andra nationer. 5 stjärnor men kan vara bättre. Man pratar om osämja!
Det här spelet är roligt, jag började skapa imperier av det islamiska kalifatet, det romerska imperiet, det brittiska imperiet och det mongoliska imperiet. Gör också en uppföljare av detta spel med ny mekanik som allians och Formables to Form empires även med imperiets flagga
Spelet är bra men jag gav det en 4 varför? För det hade varit bättre om varje gång vi vinner i ett krig de skulle ge oss en bra summa pengar men det är ett bra spel jag rekommenderar det
Vanligt tråkigt spel.. Jag förväntade mig att något nytt skulle hända men det är bara två saker om och om igen i spelet. Försök att lära av appar som rebel Inc hur man gör spelet mer interaktivt för användarna.
The Survival Hunter Games 2 Action hieo
Mycket bra upplevelse, men väldigt dåligt slut. Jag har precis spelat klart detta mästerverk, bara för att inse att slutet bara var en bokstav. Jag trodde att utomjordingar skulle attackera eller något väldigt spännande, och fyllde med de frågorna jag spelade till slutet. Min besvikelse ändrades och min dag förstördes. Men allt annat var fantastiskt så jag kan inte slå det för hårt.
Bästa mobilspelet jag någonsin spelat
Spelet är fantastiskt och kartan är fantastisk, men jag känner att det inte är meningsfullt att andra länder attackerar dig. Om landet du tog över är en del av FN, bör FN skicka ett meddelande till dig att de kommer att attackera dig om du försöker ta över ett annat land i den regionen, vilket får dig att gå någon annanstans. Grannländer bör också gå till offensiv om man invaderar många länder som gränsar till dem. Rörelsesystemet känns också lite för fritt. Men det är bara vad jag tycker.